REKLAMACE
V případě, že jste obdrželi jakkoliv poškozené či porušené zboží máte nárok na uplatnění reklamace.
Reklamaci je možné uplatnit písemně poštou nebo e-mailem zaslaným prodávajícímu.
K reklamaci prosím vyplňte náš Reklamační list a co nejpřesněji popište vadu výrobku, popřípadě pořiďte fotografii pro rychlé vyřízení reklamace.
Reklamované zboží spolu s adekvátním dokladem o koupi zboží musí být zabaleno do vhodného a chránícího obalu, aby nedošlo k poškození během přepravy a zasláno zpět na adresu prodávajícího:
Cecílie Adamczuková, Přílepy 36, Kněževes u Rakovníka 27001.
Reklamace bude prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
REKLAMAČNÍ LIST
Cecílie Adamczuková
IČO: 738 54 816
Přílepy 36, Kněževes 270 01
tel. + 420 724 089 530
www.mckarp.cz
email: info@mckarp.cz
Reklamované zboží
Název produktu | |
Datum objednávky | |
Číslo faktury (dokladu o koupi) |
Zákazník
Jméno a příjmení | |
Ulice, č.p. | |
Obec, PSČ | |
Telefon | |
Požadavek reklamujícího na způsobu vyřízení
Popis závady vedoucí k reklamaci |
- výměna
- požadavek na slevu
- odstoupení od kupní sml. do 14 dnů a vrácení peněz č.ú.
- jiný způsob řešení
Datum | Podpis |
K tomuto reklamačnímu listu je nutné přiložit kopii dokladu o koupi.