REKLAMACE

V případě, že jste obdrželi jakkoliv poškozené či porušené zboží máte nárok na uplatnění reklamace.

Reklamaci je možné uplatnit písemně poštou nebo e-mailem zaslaným prodávajícímu. 

K reklamaci prosím vyplňte náš Reklamační list  a co nejpřesněji popište vadu výrobku, popřípadě pořiďte fotografii pro rychlé vyřízení reklamace.  

Reklamované zboží  spolu s adekvátním dokladem o koupi zboží musí být zabaleno do vhodného a chránícího obalu, aby nedošlo k poškození během přepravy a zasláno zpět na adresu prodávajícího:

Cecílie Adamczuková, Přílepy 36, Kněževes u Rakovníka 27001.

Reklamace bude prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. 

REKLAMAČNÍ LIST

Cecílie Adamczuková

IČO: 738 54 816

Přílepy 36, Kněževes 270 01

tel. + 420 724 089 530

www.mckarp.cz

 email: info@mckarp.cz

Reklamované zboží

Název produktu
Datum objednávky
Číslo faktury (dokladu o koupi)

Zákazník

Jméno a příjmení
Ulice, č.p.
Obec, PSČ
Telefon
Email

Požadavek reklamujícího na způsobu vyřízení

Popis závady vedoucí k reklamaci

  • výměna

  • požadavek na slevu

  • odstoupení od kupní sml. do 14 dnů a vrácení peněz   č.ú.

  • jiný způsob řešení  

Datum Podpis

K tomuto reklamačnímu listu je nutné přiložit kopii dokladu o koupi.